Pogoji uporabe

SPLOŠNI POGOJI

 

Splošni pogoji spletne trgovine zelenjavca.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Z spletno trgovino upravlja Dejan Farčnik, nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji in fizična oseba z dejavnostjo (v nadaljevanju ponudnik oziroma trgovina).

REGISTRACIJA UPORABNIKOV

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalci pridobijo svoje uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

PONUDBA IN CENE IZDELKOV

Cene izdelkov so navedene v denarni enoti evro (€) in veljajo do preklicaCene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo  vnaprej določene veljavnosti.

Kljub trudu, da bi bile cene čimbolj ažurirane in točne, se lahko zgodi, da je na strani podatek o ceni napačen. V primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku ponudil odstop od nakupa ali drugo rešitev, ki bo ustrezala obema.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Vsi artikli v ponudbi so na voljo do odprodaje zalog. Ponudnik se v primeru umika ali razprodaje izdelka zavezuje pravočasno umakniti izdelek iz prodaje. Če ponudnik ne umakne izdelka iz prodaje pravočasno, je  uporabnika  dolžan o nedobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi umik plačila in povrniti morebitna plačila.

POSTOPEK NAROČILA

NAČIN PLAČILA

Spletna trgovina omogoča plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu, plačilo preko sistema PAYPAL  in plačilo po predračunu z nakazilom na račun.

Plačilo po predračunu ‒ Po oddaji naročila prejmete na vaš e-mail naslov predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 7 dni od prejema. Po plačilu bo paket odposlan in z njim nimate nobenih dodatnih stroškov.

IZDAJA RAČUNA

Ob potrditvi naročila dobi potrošnik potrditveno obvestilo na e-mail naslov preko katerega je bilo naročilo oddano.

V primeru plačila naročila preko predračuna, bo potrošnik račun prejel ob prejetju  plačila, v primeru plačila po povzetju pa ob prejetju obvestila, da je bilo naročilo uspešno dostavljeno.

Račun bo potrošnik prejel v PDF obliki na e-mail naslov preko katerega je bilo oddano naročilo.

Potrošnik lahko račune za pretekla naročila vedno preveri v svojem uporabniškem računu  pod zavihkom Zgodovina naročil.

550

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Obrazec za odstop od pogodbe po 5. odstavku b43.d člena najdete tukaj.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

Podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov.

Povezava na platformo za reševanje IRPS za spletno reševanje sporov: POVEZAVA

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.